Somrigt grattis!

Publicerat:







Mamma fyller år och det fick bli ett somrigt kort! Papper från Maja design och stämplar från Magnolia.


22/06, kl. 16.57

Oj, oj, oj nu tappar jag hakan!

Makalöst snyggt!

Du är MAKALÖST duktig!!!!!



KRAM SUSY

Sofia/Jozie     http://sofiascrap.blogspot.com

22/06, kl. 20.33

Tack för titten inne hos mig!



Vilket suuuuuperfint kort du har gjort! Måste kika vidare här inne hos dig!


27/06, kl. 19.08

Tack Linda för den fina kommentaren i Kristinas blogg! Du gör hemskt fina kort du oxå!

Kram Malin


27/06, kl. 19.31

Hej Linda!



Kul att du också beställt från Iam roses!

Den 16 juni beställde jag och den 22 juni kom paketet rekommenderat!

Hur bra som helst!



KRAMIS SUSY


27/06, kl. 19.32

Hej Linda!



Kul att du också beställt från Iam Roses!!

Jag beställde den 16 juni och paketet kom rekommenderat den 22 juni!

Hur bra som helst!



KRAMIS SUSY




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: