Blågult Magnoliakort

Publicerat:


Igår kväll så knåpade jag ihop detta lilla kort, valde att följa en skiss på TOMIC där man även skulle använda någon form av typ på sitt kort och sen på härliga MDUC där man skulle göra ett kort i sitt lands flaggas färger. Valde en av dom nya stämplarna jag fick hem förra veckan och lite spets och blommor från mina gömmor. Gult är en färg som jag använder ganskaså sällan men det kanske får bli ändring på det. Hoppas ni har fått en bra start på veckan och att ni tar er pysseltid för det är ni värda. Tack för era fina kommentarer och mail! Kram L







HönaPöna     http://hnapna.blogspot.com

23/01, kl. 14.00

vilket härligt kort... gillar den fina spetsen!

susse     http://fiis.blogg.se/

23/01, kl. 20.28

Åh vad fina kort du gör ! Så avis, saknar verkligen att pyssla men tar mej aldrig tid längre.. kul o se dej idag :) kram


23/01, kl. 23.58

Beautiful card! Fantastic soft colours.

Thanks for playing at MDUC this week,

Hugs Kylie

Vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote.se

24/01, kl. 10.32

UNDERBARA igen hihi! Kramkram Linda och jag hoppas du får en bra tisdag!


26/01, kl. 20.59

Så flott kort! Takk for at du deltar hos MDUC ! Janne


27/01, kl. 05.36

WOW Your card is beautiful, I love the softness of the colours and your painting is divine! Thanks so much for playing along at MDUC this week

Hugs

Karen

xxx


27/01, kl. 15.08

Beautiful card....... Loving the yellow and blue in color!!



Thank you for playing along at MDUC this week!

Hugs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: