Ett rör med chips...

Publicerat:




...eller kanske något som är perfekt att altra? Detta rör fick bli förvaring av värmeljus och skall hamna hos min mamma som snart skall flytta och kan behöva lite ny förvaring.
 


Valde ett fint papper från Maja design som är så fint i sig att jag valde att inte dekorera röret så mycket i övrigt.



Denna charm tror jag kommer från Rox stamps, blommor och blad från Youdo.






Visst blev det skillnad på röret? Just nu är jag inne i en period där korten lagts åt sidan och jag gärna altrar saker istället, hoppas ni gillar mina bilder och att detta kan ge er inspiration till att pyssla till era saker ni hittar där hemma. Som ni ser så går det inte åt så mycket material till en sådan här sak utan det enkla blir det vackra. Ha en fin söndag allihop och var rädda om er!

Kram L

Vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote.se

30/01, kl. 11.03

fniss!! Vilken kanon bra idé1 tror du att du kan fixa en lite fin påse till en vanlig chipspåse :-) DU ÄR JU bara såå grym!!

Kramkram i massor

Mamma Anne    

31/01, kl. 16.19

Åhhh super fint kommer pryda sin plats i min nya lägenhet :)


02/02, kl. 11.51

Hmm till en vanlig chipspåse kanske kan bli lite svårare, men allt går ju om man vill.... Kram till dig oxå




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: