Tack för hjälpen!

Publicerat:


Har gjort en flasktag. Denna kan man hänga runt halsen på en flaska och tacka för hjälpen på ett trevligt sätt. Fågeln och duren kommer från en Tim Holtz dies, mönsterpapper från Maja design! Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft, och att ni får en pysslig kommande vecka! Mallen till tagen kommer från Scrapboxing, jag träffade på tjejerna på mässan i Karlstad i höstas och gillar deras koncept.






Vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote.se

15/01, kl. 20.56

Du är ju bara sååå bra! Jag kan inte sluta att tycka du är duktig och jag gillar dina kreationer. Man blir bara sååå glad varje gång man besöker dig och se vad du har skapat!!

Kramkram Linda!!


15/01, kl. 21.03

Vilken ursnygg flasktag. Fick lite vårkänsla. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: