Ett litet pringlesrör

Publicerat:


Hej fina ni!
Hoppas ni haft en bra vecka här har dte varit mycket jobb och lite pysseltid... jag blev glad när jag hittade detta lite mindre pringlesrör och altrade det i röda och vita färger. Stämpeln är från Rox stamps, papper från Magnolia och sedan har jag använt en kantpunch från Martha Stewart. Övriga dekorationer kommer från Kristinas scrapbooking.




Hoppas ni får en fin start på helgen. Kram Linda

vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote.se

02/03, kl. 18.00

Hej hopp denna underbara fredag! jag vill bara springa in och önska dig en kanon trevlig fredag och helg!!

Massa stora kramar till dig!!

Paula    

04/03, kl. 09.50

Denna ask gillar jag jättemycket! Efter att jag såg att du hade gjort denna letade igår jag själv efter små pringelsburkar till mina systerbarn som kommer upp om ett par veckor, men hittade inga så jag får leta vidare.

alltid lika roligt att kolla vad du gör.

Ha en riktigt bra söndag!

HönaPöna     http://hnapna.blogspot.com

04/03, kl. 20.38

så underbart fin!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: