Altrat "Dricks-rör"

Publicerat:


Hej!

Jag vill börja med att önska er en mysig långhelg, hoppas ni får lite sol och om vädret skulle vara sämre så kan ni ju alltid vara inne och pyssla me gott samvete istället...

Jag visar er ett altrat rör jag gjort till min svägerska som jobbar som servitris och här kommer hennes drick att hamna...







Mönsterpapper från härliga Maja designs kollektion skärgårdsliv, textstämplar och biljetter från ROX där jag även hittat dom söta små charmsen.
Visst blev det bra?
ha en underbar helg och var rädda om er, Kram Linda


Kristina     http://scrapsalig.blogspot.se/

17/05, kl. 18.26

Åååh vad snyggt altrat, jag är så svag för de marina tonerna du fått med, WOW! Din svägerska kommer att bli överlycklig! =)



Ha det gott, kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: