Juligt julkort

Publicerat:


Hej härliga ni!
Idag visar jag er ett juligt julkort där jag använt min nya snöpenna, kortet kom till på en mycket trevlig pysselträff för ett tag sedan och jag använde mina favoritfärger och två olika stämplar från Magnolia som jag har maskat ihop. Motivet är målat med distressdynorna men nu har jag även fått hem mina nya distress markers och jag både gillar och inte gillar dom, vissa färger är helt andra än dom i dynorna och jag är inte riktigt vän med dom än men snart kan jag säkert visa upp ett litet alster där jag vågat använda dom istället för dom "trygga" dynorna...
 
Papper från Maja design och biljettstämplar från ROX. Kram på er
 
Detta kortet är med hos en utmaning hos Papirpikenes Verden -Julkort och hos Vintage udfordring - Brunt och blått.

Anonym    

09/11, kl. 22.49

Tack snälla du för orden inne hos mej...!
Jag blir så imponerad av alla fina kort och saker som du gör, och nu får jag lite ångest över att jag borde sätta igång med julkorten, fast det är ju ett tag kvar. Väl...?!
Önskar dej en fin helg!

Svar: Tack fina du, ja dom där julkorten brukar ju spöka varje år men nu är jag snart klar iaf. Kram
Linda

hönapöna     http://hnapna.blogspot.com

09/11, kl. 22.50

Hmm... konstigt, min kommentar blev anonym. Det var iallafall jag som skrev ovan. Kram HönaPöna


12/11, kl. 22.23

Hei!!
Så flott julekort - med skikkelig vinterstemning!
Takk for deltagelsen i Papirpikenes Verden 's utfordring!

Klem

Rebecca Deeprose    

13/11, kl. 01.47

A beautiful card, with lovely coloring and embellishments!! So glad you could join us at Vintage Udfordring!


13/11, kl. 23.27

Et nydelig kort, både på ut- og innsiden!
Rett og slett vakkert!
Takk for deltagelsen hos Papirpikenes Verden


14/11, kl. 20.28

Vackert kort!

Tack för att du deltar hos Vintage Udfordring.

Kram Nelle




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: