Till en bonde?

Publicerat:


Hej på er!
Hoppas ni har det bra ute i världen, här är det full fart på det mesta och idag bloggar jag precis som övriga onsdagar hos Kristinas scrapbooking. Idag kan ni se denna lilla härliga påse och för en materiallista så kan ni kika in i den bloggen och kanske inspireras av vad mina DT-kollegor bjuder på övriga dagar i veckan. Kram på er
 
 
 
 

Emma    

28/08, kl. 08.49

Är förundrad över hur tidigt du är uppe och bloggar varje dag! Inspireras så av dina fina och stilrena kort!

Svar: Tack snälla du, hmm nja så tidigt e jag inte uppe varje dag tacka vet jag tidsinställda inlägg ;) men vet att många läser bloggen till frukostkaffet och då e de ju trevligt om dagens inlägg är tidiga med :) ha en fin dag kram L
Linda

Annelie     http://www.smultronstina.se

29/08, kl. 22.31

Älskar kossan!! Och allt annat du gör, du är så otroligt duktig! Kram

Svar: Tack söta du, ja den där kossan e allt för söt (synd bara att den inte är så kul att färglägga) Kram på dig vännen
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: