Bröllopskort

Publicerat:


Hej på er!
Kort till Brudpar är något av det roligaste jag vet att göra, och idag skall jag visa er ett kort jag gjorde för ett bra tag sedan till en jobbarkompis som skulle gå på bröllop. Visst blev det härligt med det lilla "apoteket"? Papper från Maja design, stämplar från Inkido och ROX och hos ROX hittar ni även dom små burkarna.
 
 
 


07/02, kl. 02.56

Vilket fint kort! Nästan som en hel bok. Det var många fina "sidor" och väldigt passande papper.
Vad är det för alfabet du stansat namnen på framsidan i?
Ha det gott! Kram Marit

Svar: Hej hej!Älskar dessa papper och längtar efter Majas vårserie som kommer vilken dag som helst!
Tack för fina ord om mitt "lilla" kort, alfabetet heter "Vintage Market" och det är en die från Tim Holtz, visst är det fint? verkligen användbart och bokstäverna är i lagom storlek. Ha en fin dag kram linda
Linda

Sofie    

07/02, kl. 13.59

Hej, logga in på Svenskscrapbooking och läs dina meddelanden är du snäll.

Gillade det här kortet jättemycket, så fint gjort!

Svar: Tack fina du! Har svarat på mailet oxå ;) Ha en fin dag Kram
Linda

Eleonore     http://ellenspyssel.blogg.se

10/02, kl. 21.05

Hej!
Vilka fina kort du gör.
Jag undrar var du köper dom små burkarna??
Mailar du eller skriver du här, svaret??
Gå gärna in på min blogg och titta på mitt pyssel.
Ha det gott!

Svar: Hej!Tack för att du gilar mitt lilla kort. Dom små burkarna har jag köpt hos ROX-stamps, jättekul att jobba med man kan fylla dom med allt möjligt! Hoppas du får en fin dag, var rädd om dig kram Linda
Linda

Eleonore     http://ellenspyssel.blogg.se

11/02, kl. 12.06

Hej igen!!
Tack för ditt svar.
Den sidan hade jag nog aldrig varit inne på. Alltid roligt med pysselsidor.
Alla dina saker du gör är så fina.
Ha en bra dag!
Kram Eleonore

Svar: Tack för dina fina ord, kul att kunna inspirera, Ja ROX är superbra och riktigt bra priser oxå! Kram
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: