Ledtrådskort till Lillebror

Publicerat:


Hej! För ett tag sedan så fyllde min bror år och han fick biljetter till After  Dark av oss men istället för att ge honom biljetterna direkt så hade jag gjort ett kort med ledtrådar i till honom. Han lyckades tillslut att lista ut vad det var vi skulle hitta på och förra helgen var vi i göteborg på en riktigt trevlig upplevelse med hotell, god mat och galet bra show. Här kommer lite bilder på kortet jag gav honom.
 
 

Linnéa    

04/03, kl. 18.58

Så himla fint! :) Färgerna som du har valt är så himla fina ihop! Har du en beskrivning på hur du har gjort vikningen till kortet? :)

Svar: Hej! Tack för dina fina ord, jag har ingen mall til kortet tyvärr, har vikt det på fri hand. Kram Linda
Linda

Linnéa    

04/03, kl. 18.59

Så himla fint! :) Färgerna som du har valt är så himla fina ihop! Har du en beskrivning på hur du har gjort vikningen till kortet? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: