Måndagstag

Publicerat:


Måndag igen, oj vad veckorna går fort... men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt så då måste vi ju ha riktigt kul! Idag tänkte jag sparka igång veckan med en liten "röding". Jag tror att textstämpeln kommer fårn ett "kit" med stämplar som jag köpte från Hildas rum under tiden den butiken fanns (saknar verkligen den butiken.....) mönsterpapper fårn Mja design och charm från ett vinstpaket från Pysseltagen. Ha en fin start på veckan. Kram L
 
 
 

Ewa    

05/02, kl. 20.11

Herregud vad fin!!! Kan jag få köpa denn av dig???

Svar: Tack! Älskar att göra sådana här små tags, tyvärr är den redan såld men om du vill kan jag fixa några till dig? Jag skickar ett mail till dig ha en fin dag kram Linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: