Till Ida

Publicerat:


Hej!
För ett tag sedan så fick jag en beställning på ett födelsedagskort till en tjej som heter Ida, hon fyllde 26 år och gillar rosa, choklad och musik... Här har ni resultatet, mönsterpapper från Magnolia och Inkido (tror det rosa musikpappret kommer därifrån iaf jag hade bara en liten bit kvar av det), textstämplar från ROX. Visst är dessa chokladbitar supersöta?
 
 


23/01, kl. 10.32

Morrn eller ja, jag vet inte ritkigt - var du verkligen uppe vid 5 idag och lade upp detta? När sover du :)
Jag brukar vara och kika inne hos dig för jag tycker verkligen att du gör så fina saker.
Denna lilla fina present var ju helt magiskt fin! Hon kommer att tycka att detta var det finaste hon fick och jag vet också att det har tagit lite tid att göra den, och fin blev den!
Gillar också dina måndagstagar.
Ha en riktigt bra dag!

Svar: Hej fina du!TACK för dom fina orden om mina små saker och min blogg det värmer verkligen, hoppas att jag kan inspirera dig till nya utmaningar i pysselsvängen, var rädd om dig. kram linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: