Sommarmåndag

Publicerat:


Hej på er finaste ni. Idag är det första dagen på min semester, en semester jag skall fylla med massa vila, pyssel, salta bad och härliga sommarkvällar tillsammans med dom jag tycker bäst om. Här i bloggen kommer det precis som vanligt att dyka upp inlägg måndag onsdag och fredag hela sommaren så kika in här om ni får en ledig stund för lite inspiration. Idag är det ju som sagt måndag och då bjuds det på en liten tag här i bloggen. En rund liten skapelse med textstämpel från ROX, jag valde en bas av wellpapp och mdet grå mönsterpappret kommer från ett Maja-ark ur serien crea diem. Ha en fantastiskt fin start på veckan för det tänker jag ha ;)
Kram L
 
 
 
 


08/07, kl. 20.39

Åhh vilken gullig tag. Jag kommer absolut att kika in för inspiration! Tack för att du kilat in hos mig, kul att du tycker det är fina bilder-

Svar: Tack, dom e så kul att göra dessa små tags;) kram
Linda


08/07, kl. 23.14

Himlans fin

Svar: Tack fina du! Kramis
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: