Inbjudningskort och annat bröllopspyssel...

Publicerat:


Hej hej! I morgon har jag varit gift i en vecka, det känns fortfarande lite konstigt med nytt efternamn men det skall jag ju ha hela livet så jag hinner nog vänja mig ;) Idag blir det lite bröllopspyssel här i bloggen och jag tänkte visa er inbjudningskorten som vi gjort och skickade ut strax efter nyår. Jag ville ha dom ganska så enkla då jag skulle göra många och samtidigt ville jag hålla mit till vårt tema som var Lantligt somrigt och färgerna limegrönt, vitt och ljusrosa. Vårt fina monogram har Anna-Lena på ROX ritat åt oss och det har vi använt till allt i tryckväg vilket har varit riktigt smidigt. Det gröna pappret är en tapet som vi använt, smidigare att köpa en rulle tapet istället för massa dyra mönsterpapper.
 
 
Hoppas ni tycker det var fina kort, vi är i alla fall supernöjda. Ha en fin helg kram Linda
 
 
 
 

Marit Staaf     http://maritsmemories.blogspot.se

07/06, kl. 20.50

Åh vilka fina kort. Enkla och stilrena men ser ändå arbetade ut.
Stort grattis till giftermålet!!!
Kram Marit

Svar: Tack fina du, känns bra att äntligen bli fru!!! Kram
Linda

Catrin (Lillstrumpa)     http://tsambika.blogg.se/

07/06, kl. 22.26

Stort grattis till giftermålet!
Jättefina inbjudningskort du gjort! Ser verkligen somriga och lantliga ut, precis som du eftersträva! Kram

Svar: Tack! Ja jag blev supernöjd. Kram
Linda


13/06, kl. 09.53

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!
Vad rolight med bröllop och du har verkligen gjort stilrena kort!
Jag hoppas ni hade en riktigt bra dag med nära och kära :)
Nu är det bara att njuta av att vara fru :)

Svar: Tusen tack!!! Ja jag blev jättenöjd med våra pysslade saker till bröllopet, varje fredg i sommar kommer jag visa bröllopspyssel i min blogg! Kram på dig
Linda


13/06, kl. 22.09

Grattis till dig och Andreas. Fina kort du gjorde, enkla och somriga. Kram på dig lilla frun. :)

Svar: Tack söta du hoppas allt är bra med dig kram linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: