Lyckliga Måndag

Publicerat:


Hej på er fina läsare. Jag hoppas ni haft en fin helg, själv har man blivit Fru under helgen och firat med ett underbart bröllop, självklart har jag pysslat en hel del till den stora dagen och jag kommer visa er i inlägg under veckan och längre fram hur allt såg ut.
Vi kör väl igång denna veckan med en tag... eller jag kanske skall bryta trenden och visa er placeringskorten till bröllopet istället? Jo men så gör vi tycker jag. Vårt tema var somrigt och lantligt och färgerna var vitt limegrönt och rosa. Enkla placeringskort med gröna hjärtan, det gröna pappret är en tapet vi använt till det mesta i pysselväg istället för mönsterpapper, texten har vi skrivit ut på datorn.
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: