Till en vän

Publicerat:


Hej hej! Idag vill jag visa er ett rosa kort med en motivstämpel från Magnolia samt en fin textstämpel från Bildmålarna, mönsterpapper från Maja design. Detta kort skickade jag till en vän och jag hoppas det kan inspirera er till att göra detsamma, man blir alltid glad av ett kort i brevlådan och speciellt om det är handgjort ;) Kram på er
 
 
 


20/06, kl. 07.15

Jättefint kort! Trevligt recept på vänskap. Smart lösning på insidan med både mönsterpapper och plats för hälsning.

Svar: Tack söta du, ja jag gillar att dekorera insidan också, perfekt sätt att ta tillvara på dom pappersbitarna som blir över också ;) Kram L
Linda

Fina Fröken Söt     http://finafrokensot.se

20/06, kl. 11.08

Tänk att det var jag som blev den lycklige mottagaren av detta fina kort!!! Jag blev så glad! Det står i hyllan i köket och förgyller varje dag!

Scrap och Ting     http://scrapochting.blogg.se

25/06, kl. 20.00

Åh, vilket fint kort!
Magnoliastämplar är mina favoriter. :)

Och det är verkligen som du säger, man blir så glad av en liten hälsning, speciellt om den är handgjord!

Svar: Ja men visst är det så, önskar dig en härligt pysslig sommar. Kram L
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: