Fredagsmys

Publicerat:


Hej!
Hoppas allt är bra med er och att ni får tid och lust till att pyssla mycket. Här är det som vanligt full aktivitet i pysselrummet och det har målats en hel del motiv denna veckan bland annat inför morgondagens scrapmara i Nässjö. Vi är ett stort härligt gäng som kommer sitta och scrappa mellan 11-23 så har ni vägarna förbi så kika in på vuxenskolan där vi håller till.
Jag ger er lite fredagsmys i form av en altrad chokladkaka... Mönsterpapper fårn Panduro och textstämplar från ROX.
 
 
 


15/03, kl. 08.56

Morrn!
Är ju inne hos dig och kikar när du hittat på ngt nytt :)
Tycker om dina chokladpaket :)
Kramar och ha en riktigt bra scraphelg!

Svar: Tack för dina fina ord, kul att jag kan inspirera dig, kikar in hos dig titt som tätt också! Hoppas din helg varit lika bra som min. Kram L
Linda

Eleonore     http://ellenspyssel.blogg.se

23/03, kl. 10.32

Hej Linda!
Vilka fina kort du gör.
Måste bara fråga hur du gör asken du lägger saker i på korten??
Tycker det är så häftigt.
Ha det gott!!
Kram Ellen

Svar: Hej!tack för dina fina ord, jag har ingen mall som jag går på utan viker på fri hand. Tar bara chokladkakan och liksom viker papper runt den så det blir som en liten ficka typ. Kram Linda
Linda

Eleonore     http://ellenspyssel.blogg.se

24/03, kl. 20.17

Tack för din hjälp Linda.
Ska testa det nästa gång.
Kram Ellen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: