Till Jessica

Publicerat:


Hej!
Idag visar jag er ett kort som jag gjorde till min svägerska när hon fyllde år i höstas, tror inte jag har visat det i denna bloggen men några kanske har sett det på Kristinas scrapbooking där jag visat upp det tidigare. Kortet har jag gjort runt en chokladkaka som jag klätt in och Jessica älskar tigrar så pappret passar henne perfekt. Textstämplarna kommer fårn ROX och om jag inte minns fel så är det fina pappret från Bo Bunny.
 
På baksidan ser ni min personliga stämpel från ROX och i mitten av den en metallring som bästa Anna.Lena på ROX-stamps hittade under en av sina utlandsresor och köpte till mig då det är min bloggadress som är tryckt på den.
Hoppas ni får en in helg, var rädda om er.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: