Rosa och brunt

Publicerat:


Hej finaste ni! Denna måndagens tag går i färgerna rosa och brunt och visst kan man nästan säga att dom gifter sig med varandra ;) denna lilla tag fick pryda en "liten" kanelfläta som skulle ges bort. Ha en fin start på veckan nu och ge mig gärna förslag på olika färgkombinationer som jag kan visa er tags med...
 
 
 

Camilla    

13/05, kl. 22.02

Lika fina saker som alltid! Förstår inte hur du hinner - du borde ha fullt upp inför den stora dagen! Jag hör av mig när jag har fått ihop en liten scrapträff här hemma, det vore superkul om du ville komma.
Kram kram skoförsäljar-Camilla

Svar: Hej hej! Ja nu e de nära, tio dagar kvar....men pyssla hinner man alltid!!!! Skall bli superkul om vi lyckas få ihop en liten träff kram kram
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: