Till Lillasyster

Publicerat:


Hej hej! Idag vill jag visa er ett kort jag gjort i mina favoritnyanser nämligen pastelliga rosa toner... Underbara papper från Maja design, en magnoliastämpel och på insidan en textstämpel från Rox fick vara med på detta kort. Hjärtstansen som jag använt kommer från Magnolia. Önskar er en finfin helg, var rädda om er och tack för att ni kikar in här.
 
 
 


11/05, kl. 22.04

Vackert papper och många lager!
Snyggt!

Catrin (Lillstrumpa)     http://tsambika.blogg.se/

14/05, kl. 22.31

Åh, vilket ljuvligt fint kort! Härliga färger! Hur har du gjort dina fina signaturer? Skriver du ut dem från datorn? Isf vilket program använder du?
Ha en bra vecka!
Kram

Svar: Hej hejJag har beställt en stämpel från ROX som jag använder supersmidigt och billigt!
Kram Linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: