Underbara marintema!

Publicerat:


Hej!

Denna veckan tänkte jag vara med i MDUC och tävla, temat för denna veckan är "Bon voyage" och då detta är min favoritkollektion med Magnoliastämplar så bara måste jag ju vara med.



Alla papper kommer från Maja design. Charms från ROX "hemliga paket", en riktig guldgruva för en charmsälskare som mig, man får en fin blandning av helt underbara små skapelser.








Biljetten kommer även den från ROX.



HOppas ni får en bra start på veckan och att ni får en mysig valborgsmässoafton! Var rädda om er. Kramar Linda


30/04, kl. 15.10

Dette var jo bare utrolig nydelig :D



Smil fra Sandra

Vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote,se

30/04, kl. 16.40

Jag vill önska dig en kanon fin Valborg Linda!!

Massa kramar till dig!!


01/05, kl. 12.58

sv: tack så mycket! :)



kram


04/05, kl. 05.43

WOW I just LOVE this!!! You've added so much to look at. Thanks for joining us this week at MDUC!! Hugs!

sara    

04/05, kl. 10.30

beautiful card love the shells thanks so much for joining us at MDUC this week

hugs sara x x


05/05, kl. 16.58

Vad fint det blev!!!! Det märks att det är dina favvo-stämplar!!



Vi får höras nån dag om ny scrapträff!!! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: