Chokladkort till Maria

Publicerat:


Hej fina ni! Hoppas att ni har fått en bra start på helgen och att den blir trevlig. Här står det jobb på schemat hela helgen så det blir inte mycket pysseltid för mig tyvärr men vilken tur att jag har en del "på lager" som jag kan visa er ändå. Detta chokladkort som jag gjort till Maria går i marin stil och då hon skulle få ett bidrag till fiskar i ett av hennes akvarium så passade det helt perfekt. Papper kommer från Maja Design och textstämplar från ROX.
Detta är verkligen en kul vikning att göra på kort och sedan är ju choklad fint att få och tacksamt att ge bort. Kram Linda
 

snojbi     http://snojbi.blogspot.se

03/11, kl. 21.59

Jättefint

Kraaaaaam

Svar: Tack söta du! Å de va jättekuligt att göra med. Kram
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: