En hög med julkort

Publicerat:


Hej!
Här har julkortstillverkningen varit igång ett tag och skall man som jag göra ganska många kort så får man göra en del lite enklare kort precis som dessa som jag visar er idag. Storleken är 10x8 cm och biljettstämpeln samt "poststämpeln" kommer från ROX medan mönsterpappren kommer från Magnolia.
 
 

Frida    

07/11, kl. 19.58

Vilka härliga saker du har skapat sedan jag var inne o kikade här. =)

Tror nog tyvärr inte att jag kan den 18:e, men jag hör av mig ifall det blir ändrade planer...

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

Svar: Tak tack... ja här produceras det i rask takt ;) Hoppas flytten går smidigt för er och att vi snart kan ses och pyssla igen, kolla in vuxenskolan i nässjö deras hemsida är full av trevliga kortare kurser och träffar till våren kanske vi kan hitta ngt kul att gå ihop. Skall gå på deras julkortspyssel den 8 dec. Kram
Linda

Maria     http://mariasmix.se

08/11, kl. 17.33

Ser verkligen vackert och välarbetat ut. :D

Svar: Tack, och dom gick trots detta både snabbt och smidigt att göra, önskar dig en fin helg. Och grattis till det fina fototältet du skaffat, verkligen kanonfint. Kram Linda
Linda

Cornelia     http://raggsocka1.blogspot.se

08/11, kl. 18.52

De här är ju så söta! Biljetterna är toppen och blir lite pricken över i..!

Ha det gott!

Svar: Ja men visst är dom vad gjorde man innan man hade dom? Kram och trevlig helg på dig
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: