Glöggflaska

Publicerat:


Hej på er där ute. Då var det dax för helg igen och jag hoppas den fylls med en hel del pysseltid. Idag tänkte jag visa er en glöggflaska som jag har pysslat till lite. Har gjort ett par sådana här flaskor nu och dom är verkligen kul att ge bort och riktigt roliga att göra.
 
 
Visst blir det läckert med korsettsnörning bak på flaskan? Motivstämpeln samt textstämpeln från Magnolia, band och sötaste charmsen från ROX. Ha en mysig helg, Kram Linda
Denna flaska visar jag upp på Anonyme Scrappere denna veckan.


23/11, kl. 22.11

Så fin glöggflaskan blev.
En sån skulle jag bli glad om jag fick.
Ha en trevlig helg.

Svar: Yack söta du. Dom e attans trevliga att göra dom där flaskorna. Hoppas din helg varit lika bra som min. Kram
Linda

Kristina ScrapSalig     http://scrapsalig.blogspot.se/

26/11, kl. 13.52

Ljuvligt vackert altrat, superfint Magnolia-motiv och underbart med de milda färgerna! Läcker korsettknytning och den stansade hjärtkanten passar ju perfekt! Kul att du även dekorerat flaskhalsen, det ger ett imponerande helhetsintryck!

Ha en mysig dag!

Kram

Svar: Åhh tack fina du! Dessa flaskor är verkligen superkul att göra. Hoppas allt är bra med dig. Kram L
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: