Måndagstag

Publicerat:


Idag visar jag er en liten Tag som passar perfekt att fästa på en påse med hembakat som man skall ge bort, passa på att dyka ner i er spillbitslåda för där kan man verkligen hitta jättefina papper som passar till såna här små tag´s. Stämpeln och charmen kommer fårn ROX.
 
 
 
 
 
 
 

snojbi     http://snojbi.blogspot.se

22/10, kl. 20.17

Åhhh så söt

Svar: Tack! Jag älskar att göra såna här små tag´s och sen är det kul att ge bort saker med en sån på :) Kram
Linda

Fina fröken söt     http://finafrokensot.se

23/10, kl. 17.35

Hej!!! Visst är de rosa lådorna söta! Kanske blir det en sådan sen när vi skaffar hus! :-) Söt tag och superfina "lika men olika" kort nedan! Tack! Fick antibiotika utskrivet igår och nu verkar det äntligen vända! Åh vad kul med den 8e! Jag ska kolla om jag kan. Jag kommer supergärna och pysslar hos dig i november. Jag är på semester 22-30/11 då kan jag inte och det är lite saker på de andra helgerna. Men om det är en dag jag kan så kommer jag GÄRNA!!!!! Du jobbade mycket helger eller hur var det? Vad jobbar du med? Önskar dig en fin tisdagskväll! Kram

Svar: Hoppas vi kan hitta lite pysseltid snart! Var rädd om dig, Kram
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: