Sara 30 år

Publicerat:


Hej på er!
Hoppas att ni har en fin dag ute i stora världen. Jag fick en beställning på ett 30-årskort av en kollega för ett tag sedan, det skulle vara i rosa och gärna innehålla choklad annars fick jag fria händer så ett perfekt uppdrag för mig som älskar både rosa och att göra chokladkort ;)
Det fina mönsterpappret kommer från Maja desigs kollektion "Crea diem" samtliga textstämplar kommer från ROX och kika gärna in på deras blogg där ni ser mina alster som jag skapat åt dom med deras underbara svenska textstämplar.
 

Cornelia     http://raggsocka1.blogspot.se

18/10, kl. 18.09

Choklad är alltid uppskattat! Härligt kort med mumsigt innehåll!

Du... min pappa röker pipa... det går åt en hel ask tändstickor om DAGEN! Så... jag har bara att hämta. Synd bara att han bor 100 mil bort.

Ha det bäst!

Svar: Härligt och smidigt att han kan samla askar åt dig! ha en fin helg kram
Linda


18/10, kl. 20.03

Vilket jättefint chokladkort du skapat, så snyggt och rosa.......är ju en så fin färg =)
kram Iffa

Svar: Ja men visst är rosa helt underbart att skapa i, älskar ju som sagt pastellfärger även om jag til helgen tänkte utmana mig själv med att skapa ett färgsprakande halloweenprojekt ;) Kram på dig
Linda

Malin Wallin     http://malles.webblogg.se

19/10, kl. 16.44

Jättefin blogg, allt bra? :D

Svar: Tack söta du allt är finfint med mig och hoppas du har det fint oxå.
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: