Till en vän

Publicerat:


Hej på er, tack för era fina mail och kommentarer det värmer och gör att det är kul att driva denna blogg, känns bra att jag kan inspirera er och att ni gillar det jag gör, tack bästa ni! Idag får ni se en tändsticksask som jag har pysslat till lite. Stämpeln kommer från ROX. Mönsterpapper från Maja design, Crea diem. Ha en fin dag Kram Linda
 
 
 

Primia     http://primia.blogspot.se/

24/10, kl. 23.18

Tack för alla idéer och inspiration du delade med dig av i lördags.
Roligt att få träffa dig!
Nu har jag sparat din blogg och får alla uppdateringar.
Kram Marie

Svar: Tack det samma, var verkligen kul att vi hittade till samma bord! Hoppas allt är bra med dig. Kram Linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: