Det lilla ljus jag har...

Publicerat:


Hej hej!
jag har med hjälp av en julstämpel från ROX, lite pynt, en servett och värmefön piffat till ett litet blockljus. Ett kul och smidigt sätt att få fina ljus på och det blir en riktigt trevlig present att ge bort också.
 
 
När jag ändå hade min vattenfasta stämpeldyna och stämpeln redo så fick några enkla enfärgade servetter sig en omgång också, och visst kan det bli snyggt med matchande ljus och servetter på julbordet?
 
 
Ha en superbra dag! Kram Linda
 
 
 


08/12, kl. 18.04

Tjusigt! Vilken kul idé att stämpla på servetterna!

Svar: Ja det blev bättre än vad jag trodde, trodde först att färgen skulle flyta ut. Kram
Linda


09/12, kl. 09.02

Himla fint!! Kul ide att stämpla på servetterna med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: