Nytt år nya utmaningar!

Publicerat:


Hej fina ni! Välkomna till ett nytt år på bloggen, ett nytt år med många nya intryck, utmaningar och fina pysselstunder. Jaghopas ni vill följa med mig i min lilla pysselvärld och att ni inspireras av mina små inlägg. Nu i vintertider så hoppas jag ni tar er tid att vara ute i det härligt krispiga vädret och kanste tar en tur på sjön med era skridskor... det gör iallafall lilla Tilda från Magnolias stämpelvärld på det kort jag vill visa er idag. Samtliga textstämplar kommer fårn ROX. Och mina papper är favoriter från Maja design.
 
 
 
 
 
 

Fina fröken söt     http://finafrokensot.se

25/01, kl. 16.37

Åh ÄLSKAR denna stämpel! Så söt!!Och vilka vikningar du gör, du är så duktig!! Kram Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: