Det blev en prinsessa!

Publicerat:


Vi välkomnar en liten prinsessa till familjen, i tre veckor har jag varit mamma till den i mina ögon sötaste lilla tjejen. Det kanske inte blir lika mycket uppdateringar i bloggen en tid nu men minst två inlägg i veckan kommer upp i alla fall. Jag ser fram mot en sommar som förutom pyssel kommer fyllas med en hel massa bebismys och härliga stunder tillsammans med vår lilla dotter. Hoppas ni fortsätter följa min lilla pysselvärld här och jag har redan lyckats få till en liten tavla av Wilmas första kläder hon hade på BB, våra armband och den lilla mössan... Visst blir det en fin minnestavla att ha på rummet? Ha en fin dag nu och var rädda om er, Kram Linda
 
 
 

Paula    

07/05, kl. 10.08

Hej Linda!
Först vill jag säga:
GRATTIS!
Så roligt att du har fått en liten tjej. Glöm inte bort att tiden med den lilla går så fort. Bry dig inte om bloggen så mycket, utan snusa med din lilla istället.
Den tiden kommr aldrig tillbaka.
Du gör mycket fint och jag önskar dig lycka till som mamma :)
Kram Paula




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: