Gult är inte fult!

Publicerat:


I min "lilla" box med spillpapper hittade jag lite gult papper och det belv en liten tag!




Nycklarna kommer från en Magnoliadies och dom har fått lite crackleaccent på sig, kantstansen jag användt kommer från Martha stewart.


14/08, kl. 17.18

Så himla fin tag, Linda!

Nej gult är INTE fult, gult är flott!!!!



KRAM KRAM SUSY


14/08, kl. 19.30

Inte visste jag att du hade en blogg?! Vad trevligt! =) Då ska jag kolla runt lite här.

Kram

Gabbis/Barkeryd    

16/08, kl. 22.28

Jag blir tokig.. var tusan hittar jag det tunna,tunna tyget (ostdukstyget..)nånstans?!.....


17/08, kl. 11.47

Tack för era fina kommentarer.

Jo men det tyget är vanlig gasbinda som jag förstört genom att dra loss lite maskor i tyget! Kram L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: