Sommar sommar sommar...

Publicerat:


I går hade vi en liten pysselträff hos mig, perfekt väder med regn och rusk! Trots vädret så blev det ett riktigt somrigt kort jag fick till...






Denna lilla skapelse är med och tävlar på Magnolia down under... 


19/07, kl. 10.48

Oj, oj, oj vad du skapar!

Hänger inte med...

Detta kort var underbart fint och alla nedanför jag inte hunnit med också!

Nu finns du på min blogglista så att jag inte missar något du gör!



KRAM SUSY

Anonym    

21/07, kl. 12.41

Very pretty, love the card design

thanks for sharing with us at Magnolia Down Under this week

Denise

Camilla     http://cstoen.blogspot.com

21/07, kl. 20.08

Wow så stilig kort du har laget! Og ja, her får jeg sommerstemning!!:)

Tusen takk for at du deltar hos MDUC denne uken.

Klem, Camilla


22/07, kl. 12.02

A beautiful scene and such a lovely fold too! Edwin looks very cute running between the fence.



Thanks for joining us at Magnolia Down Under this week.



Sharon x




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: