Grattis Pappa!!!

Publicerat:


Min Pappa fyller år och jag valde att altra en mindre papperspåse till hans present, gillar detta papper från Bo Bunny, sedan en fin klockdies från Tim Holtz, en charm från Rox stamps och lite rosor och blad. På rosorna har jag lagt en annan favorit nämligen stickles patinum. Hoppas ni har en fin dag och att ni är rädda om varandra.







02/02, kl. 20.19

Snygg altrat, din pappa kommer att bli superglad! Läckert med bandet och charmen på handtaget!



De arken från BoBunny är så fina och dien från Tim Holtz finns definitivt med på min önskelista!



Må gott!

Vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote.se

03/02, kl. 10.36

Åhh va fin!! Grattis till din pappa!

Kramkram denna fredag!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: