Kort i gråa toner

Publicerat:


Hej fina ni!
Idag visar jag ett kort i grå och ljusblå toner, en av dom söta Magnoliastämplarna fick sällskap av en bit utstansat staket, några större rosor och Maja designs underbara papper. Staketet har jag fäst på 3d-kuddar. Önskar er en fin och pysslig helg! Kram L





Paula    

17/02, kl. 22.45

Vilka fina saker du gör! Det ska bli roligt att se vad du gör hos Kristinas Scarpbooking!

Ha en bra helg och jag kiokar snart in igen!

Hälsningar Paula

Vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote.se

19/02, kl. 18.33

Så söta =)

Jag vill även önska dig en kanon trevlig söndag!!

Kram i massor!!


20/02, kl. 14.27

Supersnyggt kort med läckra färger och dina rivna kanter är som alltid perfekta!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: