Love at first sight...

Publicerat:


Kärlek vid första ögonkastet blev det mellan mig och den fina dies med tillhörande stämplar som jag fick hem från ROX stamps igår, en helt underbar liten sak som jag kommer använda väldigt mycket. Visst är det härligt när man beställt något och det känns så där rätt när man får hem det? Jag var tvungen att sätta mig direkt vid pysselhörnan och slänga ihop två små tags bara för att få testa mina nya vänner... Mönsterpapper från Maja design, charms från ROX.








Med denna lilla hälsning vill jag önska er en fin och mysig helg, var rädda om er! Kram Linda


Frida    

24/02, kl. 13.34

Sååå fina! =)

Hoppas du också får en mysig helg!

Kram


24/02, kl. 17.44

Jättefina!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: