Till 50-åringar

Publicerat:


Hej fina ni!

Jag fick en beställning av min vän på kort till hennes mamma med man som fyller 50 år. Jag fick fria händer men hon hade en liten text som hon villa ha med, halva texten på det ena kortet och halva på det andra... Efter lite klurande så blev det ett ganska så bra resultat. Roliga och enkla kort som matchade varandra bra trots olika dekorationer och färger.

Här kommer först bilder på Rosemaries kort, jag valde för ovanlighetens skull att gå i röda toner och tycker det blev ganska så bra.




Till Hans kort valde jag mina favoritpapper i bruna toner.




När man lägger korten bredvid varandra så kan man läsa ut hela texten och få fram att det är en resa som dom fått av sina släktingar. Valde att göra korten med en liten rygg så jag kunde dekorera lite på insidan med.





Det är roligt när man får beställningar där man får tänka till lite, hoppas att korten kan inspirera er. Ha en fin dag kram Linda

HönaPöna     http://hnapna.blogspot.com

21/02, kl. 16.01

oj, vilka fina! Vad roligt att få så unika och genomtänkta kort!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: