Till en Hjärtevän...

Publicerat:


Jag har fastnat för mönsterarken från Maja designs Crea diem, bara älskar dom och här kommer ännu ett kort där jag använt dom... Ett enkelt dekorerat kort då jag inte ville dölja mina fina papper. Några rosor, en charm och sedan ett rosa chipboardhjärta som jag målade med Cracklepaint i färgen picket fence oxh sedan lite crackleaccent på det, fotade tyvärr innan det hann torka så bilden blev inte rättvis det fina hjärtat. Hoppas ni gillar kortet, visst blev det bra när man klippte i tu det fina mönsterpappret men samtidigt kan följa texten på det från dom olika sidorna i kortet? Kanterna är rivna och sedan chalkade med distress black soot.





12/02, kl. 13.53

Åååh så vackert och romantiskt! Jag gillar hur du fäst blommorna kring varsitt hörn, supersnyggt! De rivna kanterna är också urläckra!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: