Ännu en presentpåse

Publicerat:


Här kommer en hel massa bilder på ännu en presentpåse som jag dekorerat, motivet kommer från Magnolias senaste kollektion och jag har målat med distresser.
Charm från ROX stamps, blommor och mönsterpapper från Maja design. Gjorde även en liten Tag till som man kan skriva en liten hälsning på. Denna påse är med och tävlar i veckans utmaning hos MDUC.







Vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote.se

08/01, kl. 17.32

Men snälla va söta påsar du gör!! Du ligger i fas för dagens blogg som kommer imorgon! Du är ju grym och inspirerande och mina läsare MÅSTE få träffa dig ;-)

Kramkram så syns vi imorgon!

Sofia/Jozie     http://sofiascrap.blogspot.com

09/01, kl. 11.33

Tack för att titten inne hos mig och fina ord!



Vilka jättefina skapelser du gör! Den här bloggen blir en favorit!



Kram!


09/01, kl. 13.23

Men vilka fantastiskt vackra saker du skapar.."hittade"dej hos Vardagslyx och hit vill jag gärna komma tillbaka..

Kram på dej

Anita


09/01, kl. 20.30

Oh So gorgeous xxx

Thankyou so much for joining in with us this week at MDUC xx

Hugs

Debbie xx


12/01, kl. 11.12

very cute

thanks for joining in at Magnolia Down Under this week

hugs

Denise




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: