Beställningskort

Publicerat:


Jag fick en beställning på ett kort av min syster, det skulle vara till en nyfödd liten kille men i neutrala färger och inget blått... Jag gillar när folk som beställer kort har några önskemål det gör att man får tänka till lite och ger utmaningar. Detta kort valde jag att göra i grönt, vitt och beige. Stämpeln kommer från Magnolia och är målad med distresser. Ett favoritpapper från Maja design och en söt nallecharm från Rox stamp fick vara med.




Stickles på vingarna för lite lagom skimmer



Denna stämpel kommer från Rox stamps och passade så fint till kortet.


Över bokstäverna på tagen så blev det ett lager glossyaccent för att det skulle hålla lite bättre.



Hoppas ni gillar kortet och att ni fått en lika bra start på det nya året som jag haft, var rädda om er. Kram L

HönaPöna     http://hnapna.blogspot.com

02/01, kl. 18.20

Hej...!

Vilket vackert kort du har gjort! Tack för kommentaren hos mej, roligt att hitta hit till dej!

Kram Åsa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: