Chokladfrossa

Publicerat:


Hej fina ni!

Idag DT-bloggar jag på Kristinas och visar upp denna lilla skapelse. En Altrad chokladkaka som jag gav bort till en kollega som jobbar hårt med vårat konstiga schema på jobbet.



Den underbara stämpeln kommer från ROX stamps som har mina favoriter när det kommer till textstämplar.




Den fins klockcharmen passar ju perfekt till Bobunnys papper.



Rosor i brunt och gröna blad fick vara med på ett hörn...
Kram på er!!!

Vardaxlyx     http://vardaxlyx.devote.se

22/03, kl. 13.32

<3 Jag vill önska sötaste dig en kanon fin torsdag <3

KRAM i massor!!!!


23/03, kl. 10.14

Helt underbar! Brunt är min favvofärg och choklaaaaad.... mmmmmums!

Paula    

25/03, kl. 10.20

Asså, denna stämpel är ju så underbar och den passar absolut mig och mina laster... Min man köper alltid choklad till mig inför helgen.

så snäll och omtänksam du är som bryr dig om din arbetskamrat och peppar upp henne lite i vardagen.

Ha en bra solig dag och ät en god våffla1 Kanske med choklad på?...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: