Felklippet blev ett kort

Publicerat:


Hej på er! Snart har ännu en vecka gått och här har det inte blivit mycket pysslat då jag tillbringat den mesta tiden på jobbet. Vilken tur att jag har lite på lager att visa för er... som detta lilla enkla kort till en tvååring. Kortet blev till då jag råkade klippa lite fel under tillverkningen av ett annat kort så jag fick en konstig form på mitt papper som passade perfekt till denna lilla skapelse. Stämpeln kommer från ett ark med stämplar som jag köpte från Hildas Rum.
 
 
 


22/11, kl. 18.08

Super sött kort! Så underbart att ett felklipp kan bli så vackert! :D

Tusen tack för din fina kommentar!
Svar på din fråga: Har mailat in en ansökan, så nu sitter jag och håller tummar och tår.. ;)

Svar: Ja ibland kan ett felklipp vara bra. Lycka till med ansökan. Kram Linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: