Juligt bokkort

Publicerat:


Hej! Ny vecka med nya äventyr. Igår så hade jag en liten pysselträff här hemma och då blev ett litet bokkort till och det skall jag visa er idag. Den söta motivstämpeln från Magnolia är ett av mina senaste tillskott i min stämpelsamling och jag har färglagt motivet med mina distress markers, inte huden för den vågade jag mig inte på med mina nya pennor måste nog öva lite till innan utan den är mlad med mina gamla distressdynor. Papper från Maja design. Kortet är 11x13 cm. Biljettstämpeln kommer även den från Magnolia.
 
Detta kort är med i utmaningarna hos MDUC och Live & Love crafts.
 
 


19/11, kl. 19.21

Åhhh..Vilken vacker bok du har gjort. Fina färger och vackert dekorerat. Tack för att du är med i veckans utmaning hos MDUC.
Lycka till.
Kram Camilla

Svar: Tack söta du! Kram Linda
Linda


21/11, kl. 13.59

Vilken underbart vacker bok du har gjort!
Älskar vad du har gjort med kanterna!

Svar: Tack snälla du! Ja den där snöpennan som jag använt är ny för i år hos mig men er riktig favorit. Kram L
Linda


22/11, kl. 19.07

Otroligt vackert bokkort!

Svar: Tack så mycket, kul att du gillar kortet. Kram Linda
Linda


23/11, kl. 17.46

Oh Linda this is so beautiful. It must of taken you ages to do. Thank you so much for joining in with our challenge at MDUC this week xx
Hugs Debbie xx


04/12, kl. 23.27

Nydelig bokkort, Linda. Vakkert fargelagt og nydelige sarte farger! Takk for at du deltar i LLC novemberutfordring! Klem, Elizabeth


04/12, kl. 23.27

Nydelig bokkort, Linda. Vakkert fargelagt og nydelige sarte farger! Takk for at du deltar i LLC novemberutfordring! Klem, Elizabeth

Sandy's Stamping Scene     http://www.sandyandandy.com

09/12, kl. 22.21

Hej Linda,
Vilket underbart vackert bokkkort! Fantastiskt sot stampel och vackert stamplat i ramen runt omkring henne. Tack for att du deltar i LLC:s november utmaning.

Kram,
Sandra

Svar: Tack! Ha en fin dag och tack för en kul utmaning. Kram linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: