Bröllopskort

Publicerat:


Hej på er!
Hoppas att ni har en lika fin fredag som jag har. Idag tänkte jag visa er ett bröllopskort som jag gjort. Det är dom fina motivstämplarna från Magnolia som fått vara med på detta kort och pastellfärgerna plockades fram till detta kort som kommer pryda ett lyckligt brudpars presentbord framöver... Pappper från Maja design, textstämplarna kommer från Magnolia.
 
Med detta kort tänkte jag vara med i utmaningarna hos:
MDUC - Inspired by a song, Utan dina andertag av Kent en sång som jag tycker passar utmärkt på bröllop.
Allt om scrap -  Inspireras av något i ditt hem, detta kort kom till då jag såg bilden i dagens tidning av Prinsessan Madelene och hennes Chris som är nyförlovade. Även pastellfärgerna är återkommande och dominerande hemma hos oss liksom den lite lantliga stil som detta kort fick.
 
Önskar er en fin helg, var rädda om er, Kram Linda


26/10, kl. 21.48

Such a pretty card....lots of beautiful things on your card complimented by the soft colours you have used.
Thanks for joining us at MDUC this week
Hugs from Bron x

Svar: Thanks! Love linda
Linda

Debbie Pamment     http://www.debbiepsplace.blogspot.com

27/10, kl. 12.22

This is one gorgeous wedding card - I love the textures and soft colour palette.
Thank you so much for joining us this week at MDUC
xXx

Svar: Thanks! Love Linda
Linda


05/11, kl. 19.58

Vilket ljuvligt kort!

Svar: Tack, bröllopskort är oftast jättekul att göra och sedan är det kul att ge ngt som sticker ut lite på presentbordet. Kram L
Linda

Primia     http://primia.blogspot.se/

06/11, kl. 18.04

Härligt många detaljer och ändå rent o snyggt.
Ett brudpar kommer att få ett jättefint kort som minne.

Svar: Tack! ja det är en hårfin balansgång det där så det inte blir för "spretigt" eller för mycket på korten, försökt kommentera på din fina blogg men det går inte... Kanske jag som trycker ngt konstigt! Kram Linda
Linda

Anonym    

10/11, kl. 20.24

Fantastiskt vackert kort som också har en fin bakgrund med "lapptäcksteknik"!

Svar: Tack! Färgerna blev fina ihop tycker jag. Kram Linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: