Julkortsdax

Publicerat:


Hej på er där ute, hoppas ni har det bra och att ni kommit igång med julpysslet och alla kort som är så trevliga att göra, visst är det en speciell känsla varje år när man plockar fram sina julstämplar för första gången och kan bläddra bland alla fina motiv. Jag visar er idag ett julkort med en stämpel jag köpte i år och som kommer finnas med på flera av mina julkort då den är både söt, snabbmålad ochär lått att variera färgmässigt till olika mönsterpapper. Stämpeln kommer från Magnolia och mina textstämplar kommer från ROX.
 
Jag är med och visar upp detta kort på MDUC där man denna veckan skallskapa något medfärgerna från sin månadssten. ha en fin dag Kram Linda
 
 

Debbie Pamment     http://www.debbiepsplace.blogspot.com

02/11, kl. 05.41

WOW this is fabulous! Love the Magnolia Snowman and your attention to details.
Thanx so much for joining us this week at MDUC for our birthstone challenge.
xXx

Svar: Thanks, I`m happy that i`ve got a blue birthstone. Hugs Linda
Linda


02/11, kl. 21.41

Åh vilket underbart kort på alla sätt och vis. Fina färger, fint målat, fina detaljer osv osv.
Helt enkelt underbart!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: