Lika men olika

Publicerat:


Hej på er. Hoppas ni har fått en fin start på helgen. Själv så sitter jag med ett härligt gäng och pysslar hela dagen, eller man får se hur mycket det blir gjort då det mest brukar bli skratt och prat på träffarna men det är härligt att träffa likasinnade som likson jag gillar det här med papperspyssel. Idag är vi ungefär 40 stycken som träffas och dagen kommer bjuda på utmaningar, tävlingar, god mat och härligt sällskap.
Jag bjuder er på två "lika men olika" kort idag. Stämpeln kommer från ROX och är en favorit när det gäller stämplar till barnkort. Mönsterpapper från Magnolia och dekorationer från ROX.
 
 
Ha en fortsatt fin helg, kram Linda
 
 
 
 
 

Kristina     http://scrapsalig.blogspot.se/

21/10, kl. 08.29

Vad roligt med scrapträff, förstår att du har en riktig toppenhelg! =D

Ljuvliga kort, stilrena och välarbetade! Vilken fin textstämpel du använt och det är jättesnyggt med de rullade kanterna!

Tack för dina ord hos mig, de gjorde mig jätteglad!

ha en fortsatt skön helg, kram!

Svar: Träffen var riktigt lyckad, vinst i tre av fyra utmaningar så det var nästan lite pinsamt men kul att folk uppskattar det man gör! Texten är verkligen jätteanvändbar! Kram på dig
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: