Krya på dig

Publicerat:


Om man precis som jag har ett litet lager av "gå-bort-choklad" hemma så kan man snabbt och smidigt slänga ihop en sån här present.
 


17/09, kl. 12.54

Hej Linda!
Jag vet inte riktigt vem du är, men du kommenterade ett inlägg hos mig förra sommaren. Du hade hittat mig via Hildas Rum. Vet inte om du minns detta.

Jag är från Forserum från början men flyttade därifrån 1995.
Efter det har jag bott i Nyköping och Stockholm, för att sedan återvända hem hit 2003.
Nu bor jag i Habo.

Jag har varit på Vätterscrappen som Hildas Rum anordnat flera gånger och då den nu upphör så har jag och en tjej till startat Haboscrappen och första datum för detta är 20 oktober.

Du kan läsa mer i min blogg på:
http://www.maritsmemories.blogspot.se/2012/09/haboscrappen.html

Tänkte om detta var något som var intresant för dig och dina vänner. Vi hoppas på en dag fylld med massa inspiration, keativitet och nya ansikten.
Hoppas ni kan komma!

MVH Marit

Svar: Som det ser ut nu så är jag ledig, och en låda med loppis blev det med efter helgens röj i pysselrummet! Klickar iväg en anmälan senare idag. Kram linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: