Vårkänslor

Publicerat:


Hej på er! Hoppas ni har det fint och att ni liksom jag börjar få riktiga vårkänslor. Jag tänkte visa er ett grönt vårigt kort som jag gjorde på en scrapträff för ett tag sedan. Papper från Maja designs serie Crea diem, motivstämpel från Magnolia och sedan underbar textstämpel, biljett och charm från ROX. Ha en fin dag och var rädda om er. Kram
 
 


24/04, kl. 10.41

Färger du med distress eller PRO makers ? :) va är finast och lättast?! :)

Svar: Hej! Jag målar med distresser tycker det är lättast kram linda
Linda

Emma    

24/04, kl. 23.16

Hej! Väldigt fint kort! Gillar dina swirls, är de nyinköpta och i så fall varifrån? :)

Svar: Hej och tack för din fina kommentar! Swirlsen kommer från ett kit med stämplar tillverkaren är stempelgledje och dom finns hos ljuva änglars webbutik. Kram linda
Linda


25/04, kl. 12.48

Vackert papper och det blev så fint med de stämplade swirlsen!
Du fick verkligen till färgerna! Så fint med grönt kort! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: