Namnskylt

Publicerat:


Hej på er!
Hoppas att ni har en fin dag och att ni trivs i snön för åtminstone här hos oss på småländska höglandet så har det kommit en hel del snö. I vår har jag flera pysselträffar att se fram mot tycker det är riktigt kul att åka på träffar med likasinnade och utbyta ideer och tips, träffa härliga människor och vara med i olika utmaningar. Idag tänkte jag visa er en namnskylt som jag bar på en träff jag var på i höstas.
 
 
 
 


13/02, kl. 13.05

Super fin namnskylt! Alldelens ljuvlig! :)

Svar: Tack söta du!!! Ha en fin dag, Kram
Linda


13/02, kl. 15.51

Funderar starkt på att göra en sån jag med!! Även om jag bara än så länge ska gå på Haboscrappen...

Svar: Ja gör en de e alltid trevligt, förra året va de första utmaningen på Haboscrappen att göra en namnskylt, Kram
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: