Ett bokkort

Publicerat:


Hej!
Idag vill jag visa er ett litet bokkort som jag gjorde för ett tag sedan, det var första gången som jag målade detta stämpelmotiv och då är det alltid lite svårare at få till det tycker jag men visst är han söt den lille draken. Textstämplarna kommer från ROX och mönsterpapper fårn Maja design. Detta är en av mina favoritvikningar när det gäller kort och jag hoppas ni gillar kortet.
 
 
Med detta inlägg vill jag önska er en fin helg, min skall jag fylla med en hel massa pyssel! Kram på er
 
 

Fina fröken söt     http://finafrokensot.se

25/01, kl. 16.39

Så gullig!!! Du är så himla duktig på att måla, läääängtar tills jag får se hur du gör!! :-)
Kram Martina

Svar: Ja snart så ses vi och kan måla ihop! Kram
Linda

Cornelia     http://raggsocka1.blogspot.se

28/01, kl. 06.41

Ja, han är precis hur söt som helst, drakungen!

Och kortet välstämt och vackert, som vanligt.

Ha en bra vecka!

Svar: Ja men visst va han söt den lille draken, blir absolut fler kort med den! Hoppas du har en fin vecka kram linda
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: